Dogge93 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Hejsan. Först och främst vill jag ha hjälp med en data setup som klarar av GTA IV. Jag vill bygga ihop den själv. Jag vill hålla mig inom 3500-4500kr om det räcker.... nånstans runt där iaf. Sedan har jag problem med min nuvarande data :/. Började med att den bara gick runt. Asså i starten, men det fixa jag efter att en data kille fixa det. Och nu händer det att den bara låser sig. Går inte att göra någonting. Det e bara o stänga av typ. VAd kan det vara ? MVH Dogge93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Problemet du har nu kan antingen vara virus eller en trasig hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Du får nog kasta in lite mer pengar om du vill köra gta 4 på burken. Bara ett grafikkort kan kosta såna summor menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.