Proccito Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Tjenare Jag vet inte om det är rätt forum men jag får jämt internet problem när jag laddar ner WoW patcher Först tänkte jag att det måste vara WoW spelet, men hela husets internet slutar fungera. Men när jag ladar ner samma patch på samma dator hos en kompis går det 1 secund och det är klart. Jag undrar hur jag ska göra för att jag ska kunna ladda ner det utan att internet slutar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 jag hade det och det var fel på routern testa med en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 hur menar du ska jag byta router eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Koppla i nätverkskabeln i datorn när du laddar ner den, sen köra trådlöst igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 ok ska se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 být router Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Du behöver inte köpa en ny router, men en fråga, använder du firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Du behöver inte köpa en ny router, men en fråga, använder du firefox? Hm, har inget med webbläsaren att göra. Datorn kanske inte klarar av att spela World Of Warcraft, då tappar han internet kopplingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Oj slarv postade där, tänkte inte på att filen redan hade laddats ner. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Du behöver inte köpa en ny router, men en fråga, använder du firefox? Hm, har inget med webbläsaren att göra. Datorn kanske inte klarar av att spela World Of Warcraft, då tappar han internet kopplingen. vadå att minnet är fullt isåfall kan jag stryka det direkt WoW är det ända programet jag har installerat(alltså med skiva och så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Du behöver inte köpa en ny router, men en fråga, använder du firefox? Hm, har inget med webbläsaren att göra. Datorn kanske inte klarar av att spela World Of Warcraft, då tappar han internet kopplingen. vadå att minnet är fullt isåfall kan jag stryka det direkt WoW är det ända programet jag har installerat(alltså med skiva och så) Du förstår inte, din dator har kanske inte ett tillräckligt starkt grafikkort som då spelet inte klarar av. Kolla det här: http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Där ser du om din dator klarar av World Of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.