WishCookie Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Hej, jag bor i halmstad och jag letar efter en kurs i halmstad där jag kan lära mig Body Popping. Men jag hittar ingen när jag googlar. Jag ska försöka nu att hitta en hemsida, Och därför undrar jag om någon av er tusen fuskar medlemmar skulle kunna hjälpa mig. x) Jag skulle vara ytterst tacksam om ni hjälpte mig. x) Redigerat 12 December 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hej, jag bor i halmstad och jag letar efter en kurs i halmstad att lära mig poppin. Men jag hittar ingen när jag googlar. Jag ska försöka nu att hitta en hemsida, men skulle ni kunna hjälpa mig att hitta någon hemsida? x) Jag skulle vara ytterst tacksam om ni hjälpte mig. x) Kan du förklara Poppin, google är djävulens verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hej, jag bor i halmstad och jag letar efter en kurs i halmstad att lära mig poppin. Men jag hittar ingen när jag googlar. Jag ska försöka nu att hitta en hemsida, men skulle ni kunna hjälpa mig att hitta någon hemsida? x) Jag skulle vara ytterst tacksam om ni hjälpte mig. x) Kan du förklara Poppin, google är djävulens verk. Visst, men den heter faktiskt Body popping, glömde skriva det men jag ska ändra. Detta är vad Body Popping är för något: Popping är en dansstil och en av de ursprungliga funk stilar danser som kom ut i Fresno, CA under 1970-talet. Den bygger på tekniken att snabbt kontraktering och avslappnande muskler för att orsaka ett ryck i dansarens kropp, som som pop eller en träff. Detta görs kontinuerligt i takt med en låt i kombination med olika rörelser och kroppsställningar. Popping används även som en övergripande term för att beteckna en grupp av närbesläktade Illusionary dansstilar och tekniker som ofta är integrerade med popping att skapa ett mer varierat resultat. Jag hittade den infon på nätet. Och här har du en video på popping: Klicka här för att se videon! x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Finns inga sådana kurser i halmstad, tror inte ens någon utövar det här.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Jag kan popping och det mesta inom oldschool danser. Jag har aldrig gått på dans. Jag har lärt mig själv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Men du är du Mr. H :* Kolla dansskoleklasserena då? Kontakta dansledarna och titta efter hom de har nån Pop-lockare? Kan ju inte vara så svårt.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Men du är du Mr. H :* Kolla dansskoleklasserena då? Kontakta dansledarna och titta efter hom de har nån Pop-lockare? Kan ju inte vara så svårt.. ;D Oftast är det ju mest de dans skolorna som är mest inriktade på streetdance och mera åt underground hållet. Men visst! Det är aldrig dålig med ett försök. Annars finns det som sagt tusen tals guider på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Men det ska finnas här. För det finns masor av andra som tränar body popping i dans skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Ja , men finns dem i HALMSTAD? Det är det du får kolla upp grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Ja , men finns dem i HALMSTAD? Det är det du får kolla upp grabben Jaha det var det du menade, Jo jag har ju letat mycket och jag är inte expert på ''danser'' men om man skulle lära sig streetdance, då skulle man även kunna lära sig Body popping samtidigt. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 2in1 dood, wut r u waiting for? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 2in1 dood, wut r u waiting for? alltså då menar jag att jag inte riktigt är säker på om man skulle kunna lära sig bara body popping :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.