Organism Skrivet 12 December 2009 Rapport Skrivet 12 December 2009 2in1 dood, wut r u waiting for? alltså då menar jag att jag inte riktigt är säker på om man skulle kunna lära sig bara body popping :S För det första så heter det bara popping. Och för det andra så, ja - vart hade du tänkt att komma med bara popping? Vad är det som är så fel med att kunna olika danser. Citera
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Skrivet 13 December 2009 2in1 dood, wut r u waiting for? alltså då menar jag att jag inte riktigt är säker på om man skulle kunna lära sig bara body popping :S För det första så heter det bara popping. Och för det andra så, ja - vart hade du tänkt att komma med bara popping? Vad är det som är så fel med att kunna olika danser. Jag vet inte riktigt, jag gillar ju dock popping bättre än dom andra danserna som streetdance osv.. Även om det innehåller lite popping. Citera
Organism Skrivet 13 December 2009 Rapport Skrivet 13 December 2009 Du kommer ingenvart utan att kunna behärska "Streetdance". Men men, gör som du vill. Good luck! Citera
GangsterTwist Skrivet 13 December 2009 Rapport Skrivet 13 December 2009 Haha, man måste inte "behärska" Streetdance för att träna Funky style. Jag tränade Funky style (popping and locking) i ca 3 år, och breakdance i 4-5. Jag behövde inte gå på Streetdance för att träna Funky style (popping). Så nej du måste inte träna streetdance om du specifikt vill lära dig Funky style (popping). Citera
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Skrivet 13 December 2009 Haha, man måste inte "behärska" Streetdance för att träna Funky style. Jag tränade Funky style (popping and locking) i ca 3 år, och breakdance i 4-5. Jag behövde inte gå på Streetdance för att träna Funky style (popping). Så nej du måste inte träna streetdance om du specifikt vill lära dig Funky style (popping). Okej, bra då vet jag det. :> Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.