Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jo jag läst tråden spöken så efter alla dessa berättelse osv, och allt annat som bevisar saker så har jag blivit ''fett'' uppskrämd. Vad ska jag göra? Jag är vääääääääldigt känslig för skräck saker.

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag vet hur du känner, jag var helt förstörd efter allt 2012 snack.

Jag tror på ett efterliv, jag vet inte riktigt hur jag ska tro på spöken efter att någon i den tråden motbevisade saker som hänt här hemma. Men det finns ingen som kommer kunna bevisa spöken men samtidigt ingen som kommer kunna motbevisa dom så du måste ju tro på det som låter mest logiskt.

Hoppas det hjälpte. :)

Skrivet

Jag vet hur du känner, jag var helt förstörd efter allt 2012 snack.

Jag tror på ett efterliv, jag vet inte riktigt hur jag ska tro på spöken efter att någon i den tråden motbevisade saker som hänt här hemma. Men det finns ingen som kommer kunna bevisa spöken men samtidigt ingen som kommer kunna motbevisa dom så du måste ju tro på det som låter mest logiskt.

Hoppas det hjälpte. :)

Jo det hjälpte en hel del.

Men detta är lite av det andra som inte jag fick hjälp av.

Alltså nu efter dessa historier och sånt så börjar bli rädd att jag sa få såna inbillningar dvs Svävande lik osv...

Och sen hör jag nu konstiga ljud efter att jag läst spök tråden. :S

Skulle du kunna hjälpa mig med detta med? Jag lyssnar dock på musik nu för att få bort ljuden :S

Skrivet

Tror det mesta är hjärnspöken. ;) Hemma hos syrran så kan det knäppa i golven så det låter som att någon släpper något, men det visade sig vara värmeslignorna i golvet. :)

Men vad är det för sorts ljud du hör? Jag vet att på natten/kvällen så kan det låta som någon andas bakom mig när jag sitter vid datorn men det är luft intaget som låter.

Skrivet

Tror det mesta är hjärnspöken. ;) Hemma hos syrran så kan det knäppa i golven så det låter som att någon släpper något, men det visade sig vara värmeslignorna i golvet. :)

Men vad är det för sorts ljud du hör? Jag vet att på natten/kvällen så kan det låta som någon andas bakom mig när jag sitter vid datorn men det är luft intaget som låter.

Jo just nu det låter spök ljud, typ knarningar, eller som att någon andas bakom mig, jag får såna rysningar, har kollat mig själv i spegeln, är bleck som vit färg O.o

Skrivet (redigerat)

Har spökena lämnat dig ifred nu? :mellow:

Ja, faktiskt. Känns faktiskt mycket bra!

Eftersom att jag var ensam i mitt rum och ingen tittade på tv och mamma duschade och allt var mörkt så hörde jag dessa ljud. Men nu är pappa hemma och ser på tv, osv. Allt är ljust huset är fullt av liv. Så jag tror att alla spöken är borta pga att jag inte är ensam nu. :o

Redigerat av Moonlamp

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...