xaLf Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Jag är aktiv inom slavehack just nu. Har varit "UPPKOPPLAD" i tolv dagar och har "AKTIVT" spelat 60 timmar och 12 minuter just nu.. Någon annan som är aktiv? Kanske kan hjälpas åt och göra en "Grupp"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 jag spelade under en vacker tid - nu har jag ingen ork längre. men vem vet, maybe yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xaLf Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 aw :S finns ju inga aktiva svenskar typ :S jobbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkilledHaxor Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 (redigerat) Jag är aktiv. Har varit inaktiv i några månader, och återvände för 3 dar sen. Edit: Min nick är Neo@haxor. Och jag har spelat slavehack i totalt 202 timmar. Redigerat 3 Januari 2010 av SkilledHaxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag börja spela igår! vet inte tiden jag varit inne men tror det e typ 1 timme och 40 min Nickar Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.