Snacks_boy Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 kan någon säga hur man besegrar lava bossen (jag vet att man kan använda grapple på svansen men efter ett tag funkar det inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 när det inte funkar ska du använda grapple hook på ögat och "dra" ner bossen så du kan slå på ögat gör så en 3-4 gänger så har du klarat bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 tack för att ett svar kom så snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 tack för att ett svar kom så snabbt DU la in det perfekt när jag logga in ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 faktiskt så behövde jag inte DRA ner honom, jag nådde ögat när jag slog me svärdet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Har du klarat Honom Än Nästa boss är en Blomma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 faktiskt så behövde jag inte DRA ner honom, jag nådde ögat när jag slog me svärdet :P man kastar väl Grappling Hook i ögat?? då "drar" man ner honom sen slår man honom me svärdet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 JAPP MAN DRAR NER HONOM MED GRAPPLING HOOK,sEN SLÅR DU HONOM MED SVÄRDET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Nu vet han det blomman tyckte jag var svår men när man fatta jätte lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg