MaryJane Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Har en element bräda, som jag åker med på snön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 (redigerat) Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie? Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.- Låt dom köpa dyra brädor om dom vill, antagligen kan dom inget om skating fast vill endå se proffsi ut som nybörjare. Själv har jag aldrig åkt. Jag är 12 år och kan mycke mer än ollie, jag sätter t ex: kickflip, varial kickflip, heelflip, bs noseslide OnT: Jag har en plan b ryan sheckler franchise bräda, silver truckar(märket silver), spitfire hjul och skf kullager. Redigerat 18 Maj 2010 av SKATEFORLIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Kör själv på ett par Sweet truckar, Abec 5 lager, 99a 52mm hjul (2 rosa och 2 svarta) och en rosa 7,75 Bananaz bräda Men ska ta och byta till abec 7 lager nu istället då mest kör ramp och sedan blir det en 8a istället när denna bräda knäcks Ingen ide' att gnälla på andras dyrare brädor, det är en smak sak. Vissa vill ha rena märkes brädor som är dyrare medan andra nöjer sig med billiga "halvfabrikat". För mig själv så räcker det med billiga brädor som kommer direkt från fabrik då jag inte bryr mig om vad det står under brädan (syns ju inte i vilket fall som helst efter ett tag), så länge dom inte är gjorda av dasspapper. Vet att det är många som är emot bananaz, men både jag själv och mina kompisar kör på dom tycker de räcker gott och väl ( håller inte i evigheter, men går inte av direkt vi kört lite på dom,, och det kan ju oxå vara ganska skönt att byta bräda efter ett tag) Och dom flesta märken har sin egen konkav på sin brädor och man ska hålla sig till vad man själv gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.