FreakyStyley Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tjena, har ett Lotr-mania pågående. Och jag har checkat bilder och videos och tycker att Lotr Conquest ser askul ut. Och sedan har ju Pandemic Studios (skaparna av Star Wars: Battlefront) skapat det. Och jag älskade SW:B, både 1:an och 2:an. Så ja, är detta kul? Tack i förhand! Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Kan ju alltid läsa här om vad kritiker tycker är bra/dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Vet, har kollat på många recensioner. Men är det värt att köpa om man är ett riktigt lotr fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Kul att spela igenom campaignen, men online är inte så kul. Kommer bara massa backstabbers hela tiden. =( Så om du letar efter ett lotro spel med online är detta inte det du söker. Annars tycker jag att du kan ta och prövat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Ska nog ta och köpa det, kostar ju inte alls mycket på internet (typ 200, max). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.