Vinnne Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Wiie, fick en Karil x-bow, den kostar 522k, och jag fick den efter min 3e kista efter min inaktivitet i typ 3 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 2 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 (redigerat) Lol? Jag fick torag's helm på första kistan: Redigerat 2 Februari 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Lol? Jag fick torag's helm på första kistan:Syns dock inget i din adventure log om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 ^Happy @ rsbot.org ? (: btw, fick dharok's set idag ^^ ..i pvp , ingen hjälm dock . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Ingen bot lol ... Barrows drops syns inte i Adventurer's log. Du anmälde mitt inlägg? Fail. Bilden är ju på första sidan.... Smartass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Ingen bot lol ... Barrows drops syns inte i Adventurer's log. Du anmälde mitt inlägg? Fail. Bilden är ju på första sidan.... Smartass. Nej det var inte jag som anmälde ditt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Jaså....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Nej, nu var det fanimej skit! Har kört 27 rundor och har inte fått en enda barrows sak än! :verymad: Får jag inte en sak på 30:de rundan ska jag ge mig själv en rejäl omgång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valtteri Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 men vinne, jag vet inte så mkt om barrows, och jag tänkte (efter att ha läst ditt inlägg) att börja ochså spela barrows jag undrar om det här e bra saker till barrows? barrows_saker_2.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Du borde ha dragonhide armour, och bara 1-2 prayer pot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg