Gäst DarkLight Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Det klart man gick med. ;) Hoppas gruppen är bra! (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Varför anmäls alla inlägg ifrån KG'are? :o Jaja, tycker HG är ganska pinsam. Zaaaaalzaa elr vad du nu heter, du blev nekad till KG. Därför gör du Hundgruppen och utser dej själv till "kattstampare". Alla har olika åsikter, så vissa kanske hatar Dave/Chuck, men det ska inte gå ut över KG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Som sagt, att tjafsa mellan grupper i ett fuska forum är otroligt barnsligt. Håller med dig, men ibland är det faktiskt nödvändigt att försvara sig från smutskastning och provokationer. Jag förstår dig helt.Men det är så att när man sitter och baktalar ett gruppforum i en fuskarsida så är man lite konstig i huvudet. Men jag förstår faktiskt, skulle inte tillåta någon baktala mitt gruppforum heller. Och jag sa att Oztown har bra rykte men det förstörs ju sakta med allt folk från gruppen skriver. Oztown var älskvärt enda sen 1.0 (då menar jag verkligen första gruppen) men nu känns det lite som Sovjetunionen, och inte det positiva om det (om det nu ens fanns något positivt om Sovjet.) Varför bry sig ens? Det är ju trots allt ett gruppforum på internet. Drama Queens ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 En av de bästa grupperna på Fuska. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Varför anmäls alla inlägg ifrån KG'are? :o Jaja, tycker HG är ganska pinsam. Zaaaaalzaa elr vad du nu heter, du blev nekad till KG. Därför gör du Hundgruppen och utser dej själv till "kattstampare". Alla har olika åsikter, så vissa kanske hatar Dave/Chuck, men det ska inte gå ut över KG. Det ska det, ni är dumma nog att följa puckot. Redigerat 17 December 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 För mycket onödiga inlägg och påhopp, låser tråden och delar ut tillsägelser/varningar. Skärpning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg