Svampen2 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) Så nu vill jag degradera mitt acc så det inte längre har tbc och wotlk, går det? Redigerat 16 December 2009 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Så nu vill jag degradera mitt acc så det inte längre har tbc och wotlk, går det?Går inte, och varför vill du göra det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Du kan stänga av XP om du vill spela på level 60, men kan kan inte ta bort expansionsuppdateringar. Annars kan du köpa ett nytt account utan TBC och Wotlk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag har ett account utan TBC och WOTLK, finns en 60 druid på accet. Skull kunna byta med dig om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg