Dogge93 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Hej. Jag har frmaterat om min dator och ska fixa drivrutiner nu för mitt Counter-Strike startar bara i Software istället för openGL. MEn jag vet inte vad jag har för grafikkort hehe, Radeon vet jag. Finns det någn sätt att ta reda på? via datorn, högerklicka på skrivbordet kolla inställningar går inte :( för då ser man inte vad man har för nåt. Någn som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 (redigerat) Om du har xp start -> kör -> dxdiag Om du har vista start -> skriv dxdiag i sökrutan och klicka Gå till display (eller vad det heter på svenska) så ser du Redigerat 16 December 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dogge93 Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Kom inte upp något m grafik kortet, kollade alla flikar, kollade på Bildskärm hittade inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Ganska dåligt beskrivd rubrik. Gör som Hivee sa och det borde få fram vad du har för grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dogge93 Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag har fått fram vad mitt grafik kort heter. Men var kan man fixa drivrutiner nu då? ATI Radeon X1650 PRO 256MB Kollade in i burken och läste på grafikkortet. Va inte så svårt när man kom på det. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag har fått fram vad mitt grafik kort heter. Men var kan man fixa drivrutiner nu då? ATI Radeon X1650 PRO 256MB Kollade in i burken och läste på grafikkortet. Va inte så svårt när man kom på det. MVH Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Välj dina uppgifter så att säga och ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dogge93 Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag har fått fram vad mitt grafik kort heter. Men var kan man fixa drivrutiner nu då? ATI Radeon X1650 PRO 256MB Kollade in i burken och läste på grafikkortet. Va inte så svårt när man kom på det. MVH Vad har du för dator? Nån rutten jävla fujitsu siemens vadåra? D-1826-G heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
apan174 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 (redigerat) Hej. Jag har frmaterat om min dator och ska fixa drivrutiner nu för mitt Counter-Strike startar bara i Software istället för openGL. MEn jag vet inte vad jag har för grafikkort hehe, Radeon vet jag. Finns det någn sätt att ta reda på? via datorn, högerklicka på skrivbordet kolla inställningar går inte :( för då ser man inte vad man har för nåt. Någn som vet? Redigerat 21 December 2009 av apan174 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.