Undead Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Tja jag ska få till Jul Rock Band. Undrar bara om någon skulle kunna skriva en SångLista av Rockbands sånger, Rockband Songpack 1 låter och Songpack 2:ans låtlista. Btw: Om ni har tid uppskattar jag verkligen om någon skriver en sånglista för Rockband 2:an! Första svar med sånglistorna får 50FM :) Tack i förhand, h. Undead. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Rock Band 1 Rock Band 2 Track Packs Varsågod. :) Vilken konsol ska du ha det till, förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 tack så mycket!! :) skickar 50FM. Oh. Jag ska ha det till Playstation 2, efter som multiplayer inte fungerar på vår Wii :/ Föresten med de där Songpacks, e de skillda spel eller gör dom så att deras låtar är I själva Rockband spelet? Om ni förstår vad jag menar. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Du menar möjligtvis DLC's? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) Track Pack 1 och 2s (separata spel, inte DLC) låtar kan exporteras över till Rock Band 2, samma sak med ettans låtar. Så man kan ha allt på ett ställe. Tror nog att det är så på PS2 också. Redigerat 18 December 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 okej tack! :P Ska köra multiplayer med mina vänner :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg