Narton Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Hej! Jag laddar ner lite teman till min mobil på Zedge. Jag har sett en teman som har typ en PS3 menu m.m. När jag laddar in dom i mobilen är det fortfarande den gamla menyn men den nya bakgrunden. Har hört talas om nån swf fil man ska fixa med massa program och sånt. Skulle bli väldigt tacksam för en guide. 200 fm till den gör en så att jag fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Du får ju gå in på "Inställningar" och välja tema. Det är inte säkert att du har laddat ned teman som just din mobilmodell kan använda så du vet. Vad har du får modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 w890. Men man måste flasha telefonen och debrand den så den inte bara använder operatörens meny, typsnitt m.m. Sen måste man också kom in i telefonens "gömda filer" så man kan lägga in swf filen genom a2uploader elr nåt annat program. Behöver en guide på svenska! SOM FUNKAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Så det finns speciella program för att ta sig in i "operativsystemet" i Sony Ericssons mobiler? Har alltid undrat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 21 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 typ.. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Så det finns speciella program för att ta sig in i "operativsystemet" i Sony Ericssons mobiler? Har alltid undrat det. Men gör inte det om du inte vet vad du gör, väldigt lätt att göra något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.