SNUFFINATOR Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Miika , Mjäll , Mimmi , "Sidu Miika" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Jag kallas för "Ollis" och några andra kallar mig tönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tread Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Har blivit kallad för wikipedia ett par ggr och även för mister mustach och skäggo Redigerat 29 Januari 2010 av Tread Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Emo,Knubbhuvud elr Erik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Varför blir du kallad emo? Är du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 (redigerat) BosanskiCevap eller Deni. XDonT: Erram zåklart B) Redigerat 30 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Har blivit kallad för wikipedia ett par ggr och även för mister mustach och skäggoROFL du råkar väl inte gå i vår skola???.ONT: chokladbjörn, pablo Redigerat 31 Januari 2010 av Windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 börje, böje, boje pga att mitt efternamn är börjesson. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Sam, hurru, du osv. :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Varför blir du kallad emo? Är du det?Nej, men min kompis kallar mig det fö att jag färgade håret svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 (redigerat) Mini-Martin, Gunnarsson, Gunnar, Jeppe och CP-Damp. --------------------------------------------------------------------------------------------- Mini-Martin är ifrån min kusin som slutade i 9:an precis när jag började i 7:an. Jag heter Gunnarsson i efternamn. Egenligen bara en person som kallar mig Gunnar p.g.a mitt efternamn. Jag heter Jesper i förnamn och kallas Jeppe av mina närmaste vänner. CP-Damp fick jag när jag kastade en stol på en blatte... När jag menar blatte så menar jag det, är inte rasist men han var störd och uppkäftig mot min kompis som inte har det så bra i skolan... =0 Redigerat 31 Januari 2010 av ZaaalZaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Mini-Martin, Gunnarsson, Gunnar, Jeppe och CP-Damp. --------------------------------------------------------------------------------------------- Mini-Martin är ifrån min kusin som slutade i 9:an precis när jag började i 7:an. Jag heter Gunnarsson i efternamn. Egenligen bara en person som kallar mig Gunnar p.g.a mitt efternamn. Jag heter Jesper i förnamn och kallas Jeppe av mina närmaste vänner. CP-Damp fick jag när jag kastade en stol på en blatte... När jag menar blatte så menar jag det, är inte rasist men han var störd och uppkäftig mot min kompis som inte har det så bra i skolan... =0 Jävlar du är tuff :) OnT : Mjäll, Miffo , "Sidu Miika" , Mimmi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg