pokemon2010 Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 På six Island har jag pratat med Gary(min rival) Men jag vet också att man hittar safiren i team Rockets hus på Five Island men jag kan ej komma in. Jag har hämmtat rubyn och satt fast den i net work Macine. Jag behöver hjälp så fort de går. SNÄLLA! :blush:
MysticGohan Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 På six Island har jag pratat med Gary(min rival) Men jag vet också att man hittar safiren i team Rockets hus på Five Island men jag kan ej komma in. Jag har hämmtat rubyn och satt fast den i net work Macine. Jag behöver hjälp så fort de går. SNÄLLA! :blush: Har du kollat gamefaq/google?
Erram Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Skrivet 7 Januari 2010 På six Island har jag pratat med Gary(min rival) Men jag vet också att man hittar safiren i team Rockets hus på Five Island men jag kan ej komma in. Jag har hämmtat rubyn och satt fast den i net work Macine. Jag behöver hjälp så fort de går. SNÄLLA! :blush: Du ska använda cut på dörren
Rekommendera inlägg