Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Fan vad du klankar ner på alla, idiot. Du är inte bättre själv, överallt klankar du bara.

- Anmäld, oh noes.

Epic fail.

Anmäld här också haha.

Redigerat av PouyaShirin
Gäst EmoLeet
Skrivet

Tjena, jag hade tänkt skicka min fråga i ett PM till admin, men desvärre så är min PM del borta.

Så min fråga är... varför kan jag inte läsa eller se min PM?

Jag såg att jag hade ett nytt PM, men när jag klickade på länken så stod det att jag inte hade rättigheter till det och efter det så var.. ja allt som har med PM att göra borta.

Svaret på ditt problem är mycket simpelt käraste Boffaroffe. Saken är den att du käkar på tok för mycket kebab. All fet kebabsås som du glufsar i dig rinner in i din inbox etc och gör det fysiskt omöjligt för dig att komma åt PM-funktionen. Jag råder dig att skära ner på kebaben och pizzan och kanske ta en bit grönt emellan åt så ska du se att din inbox är tillbaka i fungerande skick på nolltid.
Skrivet

För det första, det är inte jag som skapat tråden. Jag skulle aldrig sjunka så lågt att använda en sådan ytterligt ful avatar. Det är bara någon wannabe som bytt sitt namn.

För det andra låser jag tråden eftersom allting i tråden är off-topic, samt att du kommer aldrig hinna åtgärda problemet innan du är bannad. Tack och hej. Låst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...