TheKing Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Skrivet 20 April 2004 Men jag såg en som hade alla pokemon, till och med Jirachi! :angry:
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Skrivet 21 April 2004 ente med e-reader... det e bara nintedo som har det e-reader kortet (tror jag ^_^ )... men då måste den personen som hade den haft GameShark!
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Skrivet 22 April 2004 du kan ente låsa!! och du ska ente göra det heller om du vore moderator... detta e ente onödigt....! och sen kan man även få jiraqchi genom pokemon channel som finns att köpa!! jag ska ha det ha det ha deeeet!!!
Atlas65 Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 Jag ville bara prova vad som hände när man skrev så. För någon skrev så på min och den blev låst!! VARFÖR GÖR NI SÅ OCH HUR KAN NI MEN INTE JAG :angry: Föresten varför skriver du alltid ente istället för att skriva inte!!! Är det svårt!! :angry:
Smaragd Skrivet 23 April 2004 Rapport Skrivet 23 April 2004 jag snackar hur jag vill... men det e bara moderatorer och admin som kan låsa... så skärp dig... och det är onödiga inlägg som låses..!
Rekommendera inlägg