Arcane Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :D jag köpte här om dan det nya zelda spelet. jag undrar hur andra tycker spelet är?och såna som har kommit längre än sand templet snälla hjälp mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldlink Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 vilken nitendo konsol menar du B). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) det är till nintendo ds. (Jag fick spelet igår) Redigerat 25 December 2009 av pixel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Spirit tracks? Den är inte så dålig men lite grann. Bara ett tåg som man ska hitta och åker runt. Gillar mest zelda från old school. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 ok :lol: 1xon1 vilket är ditt favorit zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Ocarina of time, hur så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 undra bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag fick också spelet till Födelsedags Present :lol: Gillar det verkligen!:D Har pratat med snubben i Ocean Mappen och spelat sången men nu vet jag inte vad jag ska göra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 du har fått ett brev där det står 1,2,3 på vissa ställen av ocean map.då åker du till där siffran 1 var på kartan och visslar då kommer en staty att byta färg.gör så i ordningen 1,2,3 så öpnas vägen till havsbotnen.så kan du komma till ocean temple.(min ds laddare har gått sönder och mitt ds har blivit urladdad så jag kan inte spela mer) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Tack jag har klarat det nu. :) Men vet någon hur man klarar Marine Temple? Jag vet inte hur man tar sig över ställen som man faller ner i, där övanför är det träd-kvistar? Vad ska man göra med dom egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag köpte spelet för ungefär en vecka sen. Det är väldigt kul men tågfärderna kan bli lite långtråkiga och det nya sättet att göra kullerbyttor är bara sämre än det förra. Men precis som 1xon1 så gillar jag dom gamla Zelda spelen mer men det var iallafall värt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Jag fick också spelet till Födelsedags Present :lol: Gillar det verkligen!:D Har pratat med snubben i Ocean Mappen och spelat sången men nu vet jag inte vad jag ska göra :( du ska använda en piska som du får senare i templet för at svinga sig till andra ställen. tog fel att svara på sorry :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg