Hivee Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Hur stor är den? Dra ner till typ 125w 120h pixlar Redigerat 23 December 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) 35.4KB Och jag vill ju inte att den blir mycket mindre än sådär. What am I doing wrong? ;) Redigerat 23 December 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Luktar troll. Har det hänt något med GangsterTwist? ... Sluta fråga och kolla i ''Hjälp'' Allting står där. Skämtaru me mig? GangsterTwist den smarta ._. Redigerat 23 December 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 35.4KB Och jag vill ju inte att den blir mycket mindre än sådär. What am I doing wrong? ;) Så, nu är den enligt fuskas storleks regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 bild1 35.4KB Och jag vill ju inte att den blir mycket mindre än sådär. What am I doing wrong? ;) Min avatar är på 4kb. Använd denna sida för att förminska storleken av bilderna (kb): http://www.imageoptimizer.net/Pages/Home.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Luktar troll. Har det hänt något med GangsterTwist? ... Sluta fråga och kolla i ''Hjälp'' Allting står där. Skämtaru me mig? GangsterTwist den smarta ._. p11... låt dom som behöver få hjälp få sin hjälp.man kan inte ha top notch kvalité på allt i livet, ibland behöver man bara hjälp.. inse detta och du blir en bättre människa. Och noodles hur gjorde du det där? Jag uppskattar att du gjorde det åt mig, fast skulle vara bra att veta vad jag gjorde fel så jag i framtiden kan göra "rätt". Redigerat 23 December 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Luktar troll. Har det hänt något med GangsterTwist? ... Sluta fråga och kolla i ''Hjälp'' Allting står där. Skämtaru me mig? GangsterTwist den smarta ._. p11... låt dom som behöver få hjälp få sin hjälp.man kan inte ha top notch kvalité på allt i livet, ibland behöver man bara hjälp.. inse detta och du blir en bättre människa. Och noodles hur gjorde du det där? Jag uppskattar att du gjorde det åt mig, fast skulle vara bra att veta vad jag gjorde fel så jag i framtiden kan göra "rätt". Vet inte om du har PS, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Nu ser jag. Du sparar i "Save for Webb", och jag tog "Save as" bara. Då fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Luktar troll. Har det hänt något med GangsterTwist? ... Sluta fråga och kolla i ''Hjälp'' Allting står där. Skämtaru me mig? GangsterTwist den smarta ._. p11... låt dom som behöver få hjälp få sin hjälp.man kan inte ha top notch kvalité på allt i livet, ibland behöver man bara hjälp.. inse detta och du blir en bättre människa. Och noodles hur gjorde du det där? Jag uppskattar att du gjorde det åt mig, fast skulle vara bra att veta vad jag gjorde fel så jag i framtiden kan göra "rätt". Meh du som brukar va så smart, du frågar ju ens vad man ska använda sina fuskamynt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Luktar troll. Har det hänt något med GangsterTwist? ... Sluta fråga och kolla i ''Hjälp'' Allting står där. Skämtaru me mig? GangsterTwist den smarta ._. p11... låt dom som behöver få hjälp få sin hjälp.man kan inte ha top notch kvalité på allt i livet, ibland behöver man bara hjälp.. inse detta och du blir en bättre människa. Fortfarande så har han rätt, f3! HA! see wat i did dere? Sen för att veta höjd och bredd tar du ett screenshot av en avatar i Fuska.se och beskär den / markerar den, klipper ut den, gör ett nytt dokument, tar den storleken. Och i Save for Webb kan du välja vilket format du vill ha dem i, jpg är najs, bmp är stort, png är najs (eller png8 vare väl?) gif är dåligt, psd är feeeel. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Det som jag gjorde fel var att när jag spara så spara jag via "Save As" och inte via "Save for Webb". Nu funkar det ju fint fint. Tack för alla bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Vad använder man fuskmynt till? Inte ett jävla skit, man donerar dem till nått gruppforum när man har mycket. man kan köpa hjul och sånt i butiken. Butiken? Affären menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.