Gäst Swedishmoose Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) På WWE RAW - pc så vet jag inte hur man går utan för ringen jag lyckas ibland men vet ej hur jag gör då! Sen när man är utan för ringen hur tar man fram saker under ringen som t.ex. stolar och sånt som man slåss med? så om någon av er kan det skriv gärna det! tacksam för snabbt svar! MVH swedischmoose Redigerat 23 December 2009 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Fel forum, flyttas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Kolla google eller Ytube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 På WWE RAW - pc så vet jag inte hur man går utan för ringen jag lyckas ibland men vet ej hur jag gör då! Sen när man är utan för ringen hur tar man fram saker under ringen som t.ex. stolar och sånt som man slåss med? så om någon av er kan det skriv gärna det! tacksam för snabbt svar! MVH swedischmoose Tryck på "X" för att gå utanför ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 På WWE RAW - pc så vet jag inte hur man går utan för ringen jag lyckas ibland men vet ej hur jag gör då! Sen när man är utan för ringen hur tar man fram saker under ringen som t.ex. stolar och sånt som man slåss med? så om någon av er kan det skriv gärna det! tacksam för snabbt svar! MVH swedischmoose Tryck på "X" för att gå utanför ringen. när jag är nära repet så klickar jag x och då händer inget! vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Kolla typ på ''Controls'' brukar alltid finnas nåt sånt där du kan hitta vad du gör på vilken knapp. Kolla runt i Options menyn tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.