jonathan_94 Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Hej alla gamers! Jo jag fick en sån här adapter för att kunna spela online utan internet sladd. (Denna: http://www.game.se/acatalog/Wireless_Netwo...0_Xbox_360.html). Men när jag ska spela så hittar han inga server på cod mw2 och kan inte köra på halo3. Så vet nån hur jag ska göra för att kunna spela live. Är mycket tacksam för snabbt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Har du gjort rätt med att göra iordning adaptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Har du gjort rätt med att göra iordning adaptern?Allting är löst nu, var tvungen att skaffa en ny Router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Har du gjort rätt med att göra iordning adaptern?Allting är löst nu, var tvungen att skaffa en ny Router. Aha :D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.