saverty Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) Du får ta och köpa en ny dator är jag ledsen. Jag brukar rekommendera att byta ut delar men jag är rädd för att fallet får ett väldigt sorgligt slut i så fall. Många datorkedjor har en tendens att som Wasd sa göra egna moderkort och detta gör att man oftast inte ens får in ett annat. Dessutom har du högre budget än vad datorn är värd... köp en ny ;) Btw Dawd - Kom ihåg att Dustin riktar sig mot företag medan DustinHome är för konsumenter, annars blir det ingen moms. :) Redigerat 25 December 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 det var tråkigt att höra :(. men kan någon skicka en data. klarar av spel ska den göra :D. Budget: 7500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.