Kuddie Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 det finns ett demo på Fat princess. Testa det. Testa även demot på pixeljunk monsters, :] Skrev ju att jag köpte Fat Princess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Pain rekomenderar jag. Skitkul om man är flera. Men ett minus är att man för köpa nya banor, karaktärer m.m. Men annars ett skitkul spel. Kostar bara 70kr (Tror Jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 wheelman med vin diesel är riktigt kul om du gillar bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Köpte PAIN. Braid. Fat Princess och DLC Broken Steel till Fallout3. Tack och hej. Bry er inte om den här tråden nu och låt den dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.