Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 17 April 2004 Rapport Skrivet 17 April 2004 Hej... jag har fastanat på Star Fox Adventures jag har kommit till där man ska gå till Sten gubben för första gången... han säger bara att no body give me gift enymore typ... vet nån vad man ska ge honom.... snälla hjälp mig???? :(
Erasse Skrivet 17 April 2004 Rapport Skrivet 17 April 2004 ;) Du ska gå till affären och köpa någon sorts kaka.space cookie tror jag men är inte säker
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 17 April 2004 Rapport Skrivet 17 April 2004 Du ska köpa en sån där peng med han på i affären
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 17 April 2004 Rapport Skrivet 17 April 2004 jag har redan köpt en sån där sten kaka typ.... men nu har jag just hämtat den där dinosaurie ungen.... och gått till hanns mamma.... sen så fick han gräva upp det där hålet in till det där huset.... och där fick jag en sån där racket skjutare eller vad det heter.... vad ska man göra nu????? :blink:
Erasse Skrivet 17 April 2004 Rapport Skrivet 17 April 2004 Du ska gå till baka till börjag av "grottan" och skuta upp dig med en sådan raket OBS. Du måste ha en såndär sprängnings grej.osså går du in till höger där är det som en bro inte riktigt men den den går över till andra sidan då ska du läga sprägnings-saken där och då skjuter du på blomman.... också går du ner och knuffar den till en knapp så att ett galler uppnas.... Så går du in dit OBS. Du måste ha en lantern om inte får du gå och köpa en sån på affären (i spelet). också pratar du med dinosaurien då flyttar han sig så behöver du sprägnings-saken igen osså går du ner där. Där nere ska du hitta WHITE GRUBTUB (vita svampar) 6 stycken. Så går du utt ur "Grottan" och går till Queen Earthwalker och ger hon dom! :) Kanske inte förklarar bra men det fungerar! ;)
Rekommendera inlägg