OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hej, hur är det att spela The legend of zelda Twilight princess? har 3 frågor: Hur mycket äventyr har han? alltså hur långt är spelet till slutet. När man skjuter pilar från pilbågen är det så att man drar bakåt med kontrollen och trycka in en knapp sen släpper man knappen när man ska skjuta bort pilen? Hur bra är den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) För det första så är spelet ganska gammalt nu. Finns över 200 reciensorer om det här spelet på nätet som ud kan kolla på. Sen så ryktas det om ett nytt zelda spel till wii som kommer till hösten (kanskeeee). men jaaa... 1.) Jag har själv inte klarat hela sspelet för jag har ett cp barn till kusin som raderar allt och jag orkar inte köra om xD Men det är liksom dubbelt så långt som OOT och ganska många sido spår/uppdrag som man kan göra för att få mer liv eller dräkter. Men minns inte om det är typ 7-9 tempel + grejer man gör emellan templerna (ska inte förklara för mkt här =P) 2.) Nej. Samma sak som på gamecube bara det att man flyttar siktet med remoten. 3:) As bra tycker jag =) Redigerat 26 December 2009 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Okej, undrar om vad spelet kommer heta ifall det kommer ut :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 The Legend of Zelda: New Moon Joker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Hmm.. ska söka. Hittade inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg