Gäst PlayMaster Skrivet 26 December 2009 Rapport Skrivet 26 December 2009 Hej! Jo jag har ett problem med mitt Harvest Moon DS - Island of Happiness: Jag vet inte hur man hittar till "marknaden" där man kan sälja grödor. Det står inte i handboken och jag har letat överallt... Kan någon hjälpa mig?
Gäst EmoNerdChild Skrivet 27 December 2009 Rapport Skrivet 27 December 2009 Har du prövat att googla? Det brukar hjälpa och det är alltid bra att googla innan man frågar. Annars när jag söker hjälp med hm brukar jag kolla denna sida: http://www.fogu.com/hm/
Gäst PlayMaster Skrivet 30 December 2009 Rapport Skrivet 30 December 2009 Hej! Jo jag har ett problem med mitt Harvest Moon DS - Island of Happiness: Jag vet inte hur man hittar till "marknaden" där man kan sälja grödor. Det står inte i handboken och jag har letat överallt... Kan någon hjälpa mig? Jag har försökt men jag vet inte vad det heter och när jag försöker så svarar dem "GO TO THE SHIPPING BINS"! JAG VET INTE ENS VAD EN SHIPPING BIN ÄR!!!!!! :@@@@@@@@@ Jag vet inte hur jag ska förklara! Kan inte någon bara säga!!!!!!!
Chilla Skrivet 31 December 2009 Rapport Skrivet 31 December 2009 Jag har inte spelet men hade Harvest Moon på Gamecube. Shipping Bin är en slags låda där du lägger in saker som ska säljas. Gå runt och leta efter lådor i din farm och utanför farmen, det borde finnas en shipping bin någonstans.
Gäst PlayMaster Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Tack! Jag tror jag vet vad du menar (: Ska kolla om det är den.
Rekommendera inlägg