drmusicz Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) HuSkO: tjo Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): hej HuSkO: de va länge sen fan HuSkO: kommer du ihåg source? HuSkO: fett kul ju Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ja det vare nog HuSkO: har du kvar klanen eller vadå? Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): nope Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): en annan fick ta över den HuSkO: okej, men ey bror.. ber dig låt mig låna ditt konto lite.. asså min lille bror som är 5 år han vill spela med mig HuSkO: kan jag få låna ditt? HuSkO: va inte fitta mot min lillebror nu :( Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): nej HuSkO: varför? HuSkO: jag ber dig Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): det är 16års gräns på spelet :!( HuSkO: snälla, han kommer fan böla snart HuSkO: lol, och? Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): det är för mycket blod för din bror HuSkO: som om du är 16 HuSkO: va ingen swudie HuSkO: kom igen Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): jag är 16 i hemlandet HuSkO: största fittan HuSkO: shit HuSkO: han med HuSkO: haha Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): nej HuSkO: men kom igen HuSkO: alltså shit Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): enligt mina beräkningar är han 12 i hemlandet HuSkO: sluta vara svenne HuSkO: fett fittig du är Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): är jag en fitta Oo Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ainte bra du säga! Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): går du i svenska 3? Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): om din brorsa gråter låt han kolla på tv det brukar hjälpa min HuSkO: Men snälla Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): okej du kan få låna mit konto Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): vill du? HuSkO: aa tack Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): mit konto namn är HuSkO: aa, ber dig snälla!!!! Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ******23 Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): och lösenordet är ahmeddulla7296584 Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): fast säg inte till nån, för annars blir jag ledsen HuSkO: ok, du är min största BROR! jag älskar dig kommer alrig låta någn ta kontot! inte som Samir Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): säg till om den funka HuSkO: nej fan HuSkO: de funka inte HuSkO: :S Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): oj Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): glämde Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): det ska vara ett 5 och ett 4 på slutet Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): av lösenordet HuSkO: okej HuSkO: vafan HuSkO: skriv om hela lösenordet HuSkO: tack Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ok HuSkO: c Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ahmdulla729658454 HuSkO: alltså HuSkO: seriöst vafan HuSkO: det funakr inte Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): funkar det? Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): oj! HuSkO: kan du ändra till nåt enklare? Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): jag glömde en sak Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ahmeddulla7296584 Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): så nu borde det funka kompis HuSkO: sluta ljug HuSkO: var seriös HuSkO: har testat HuSkO: största fittan Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): jag är seriös Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): NOT Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): hahahaahahahahhaahahahhaahahhahahahahahahahahaha Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): du är fett rolig Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): ska lägga upp allt på fuska Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): hahahah HuSkO: haha HuSkO: som att ja fuckig bry mig? HuSkO: lol HuSkO: P HuSkO: p12 som whin HuSkO: äckliga p12a Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): det kommer bli skit roligt! HuSkO: äckliga idiot! HuSkO: stick hem till ditt bombade land! HuSkO: jävla hårigaa jävel HuSkO: raka ryggen, hor unge Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): Oo HuSkO: usch HuSkO: du stinker ju HuSkO: jäval idiot Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): Husko gues crazy Oo HuSkO: och vem tusan bryr sig om att du ska lägga upp på fuska HuSkO: en sida för töntar och p12or Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): Jag *Oo Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): så kan du inte säga Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): det är mot svenska lagen! HuSkO: usch HuSkO: tyst med dig Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): Oo Lila Alfadji ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●): sluta du skrämmer mig Husko goes crazy. Redigerat 26 December 2009 av drmusicz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Löjligt. Det där kan inte vara Husko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Haha? kan du inte komma på nåt bättre? =D Detta har jag absolut icke skrivet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Du är bara för gullig bild bevis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Du är bara för gullig bild bevis!Det kan vara vem som helst som bytt namn till Husko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Du är bara för gullig bild bevis!Det kan vara vem som helst som bytt namn till Husko. Det har du rätt i... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Det där låter inte som Husko.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Det där låter inte som Husko.. Vem kan det vara? Om det inte är husko måste det vara en annan fast jag tror det är han. Är inte så säker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Kolla steam namn då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Låser då det knappast var roligt och att det bara kommer bli drama i tråden. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg