Hoppa till innehåll

Modevisning På The Sims 2?

nilorac

Rekommendera inlägg

Hejsan.

Jag bara undra om det finns NÅGON/NÅGRA som vet hur man kan ordna modevisning på the sims 2?? har arbetsliv. hittade en bild, som jag numera inte kommer ihåg vart den kom ifrån, där det var simmar som var på modevisning.

pleease!! somebody?

är VÄLDIGT tacksam för svar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror det är på H&M typ de spelet The Sims H&M.

där kan man nog ha sånt.

Arbetsliv har ja nt hört något om

okejs ;)

har H&M paketet, men vadå, ska man göra en egen catwalk? Men hur gör man då så att de andra simmarna kollar på? :huh:

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

där kan man nog ha sånt.

okejs ;)

har H&M paketet, men vadå, ska man göra en egen catwalk? Men hur gör man då så att de andra simmarna kollar på? :huh:

Nej, det går faktiskt inte att gå catwalk. Jag har lagt en spegel och ett provrum bakom scenen där simmarna kan byta om och ha en personlig catwalk. Det är (eller var, spelar ej sims längre) ganska kul men inte så många kan titta på om du inte har en stor familj... Tråkigt va??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

där kan man nog ha sånt.

okejs ;)

Nej, det går faktiskt inte att gå catwalk. Jag har lagt en spegel och ett provrum bakom scenen där simmarna kan byta om och ha en personlig catwalk. Det är (eller var, spelar ej sims längre) ganska kul men inte så många kan titta på om du inte har en stor familj... Tråkigt va??

men då är det väl bra med arbetsliv

man köper en tomt och har en "modevisning" där? :huh:

det borde väl gå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där kan man nog ha sånt.

okejs ;)

men då är det väl bra med arbetsliv

man köper en tomt och har en "modevisning" där? :huh:

det borde väl gå?

Nej
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...