nilorac Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Hejsan. Jag bara undra om det finns NÅGON/NÅGRA som vet hur man kan ordna modevisning på the sims 2?? har arbetsliv. hittade en bild, som jag numera inte kommer ihåg vart den kom ifrån, där det var simmar som var på modevisning. pleease!! somebody? är VÄLDIGT tacksam för svar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Tror det är på H&M typ de spelet The Sims H&M. där kan man nog ha sånt. Arbetsliv har ja nt hört något om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilorac Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Tror det är på H&M typ de spelet The Sims H&M. där kan man nog ha sånt. Arbetsliv har ja nt hört något om okejs ;) har H&M paketet, men vadå, ska man göra en egen catwalk? Men hur gör man då så att de andra simmarna kollar på? :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Tror det är på H&M typ de spelet The Sims H&M. där kan man nog ha sånt. Arbetsliv har ja nt hört något om okejs ;) har H&M paketet, men vadå, ska man göra en egen catwalk? Men hur gör man då så att de andra simmarna kollar på? :huh: :) Nej, det går faktiskt inte att gå catwalk. Jag har lagt en spegel och ett provrum bakom scenen där simmarna kan byta om och ha en personlig catwalk. Det är (eller var, spelar ej sims längre) ganska kul men inte så många kan titta på om du inte har en stor familj... Tråkigt va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Tror det är på H&M typ de spelet The Sims H&M. där kan man nog ha sånt. Arbetsliv har ja nt hört något om okejs ;) har H&M paketet, men vadå, ska man göra en egen catwalk? Men hur gör man då så att de andra simmarna kollar på? :huh: :) Nej, det går faktiskt inte att gå catwalk. Jag har lagt en spegel och ett provrum bakom scenen där simmarna kan byta om och ha en personlig catwalk. Det är (eller var, spelar ej sims längre) ganska kul men inte så många kan titta på om du inte har en stor familj... Tråkigt va?? men då är det väl bra med arbetslivman köper en tomt och har en "modevisning" där? :huh: det borde väl gå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Tror det är på H&M typ de spelet The Sims H&M. där kan man nog ha sånt. Arbetsliv har ja nt hört något om okejs ;) har H&M paketet, men vadå, ska man göra en egen catwalk? Men hur gör man då så att de andra simmarna kollar på? :huh: :) Nej, det går faktiskt inte att gå catwalk. Jag har lagt en spegel och ett provrum bakom scenen där simmarna kan byta om och ha en personlig catwalk. Det är (eller var, spelar ej sims längre) ganska kul men inte så många kan titta på om du inte har en stor familj... Tråkigt va?? men då är det väl bra med arbetslivman köper en tomt och har en "modevisning" där? :huh: det borde väl gå? Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg