Rhino Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD? Vad jag hört ringer folk fortfarande till "Skogsturken" och frågar vem det var som kasta, han var tvungen att flytta men vad jag hört har någon hittat honom och folk ringer typ mitt i natten.. Klart man blir förbannad då. Kolla bara hur sur han ser ut i filmen. Aaa du. Men det va typ den killen som kastade som flydde utomlands? Inte turken va? Yepp, men om någon filmar något sånt om dig, sen börjar folk ringa dig mitt i natten flera gånger i flera veckor / månader. Skulle du inte bli lite sur? Jag skulle bytt nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Omg varför flydde han till usa??? för att skogsturken skulle mörda honom xD? Vad jag hört ringer folk fortfarande till "Skogsturken" och frågar vem det var som kasta, han var tvungen att flytta men vad jag hört har någon hittat honom och folk ringer typ mitt i natten.. Klart man blir förbannad då. Kolla bara hur sur han ser ut i filmen. Aaa du. Men det va typ den killen som kastade som flydde utomlands? Inte turken va? Yepp, men om någon filmar något sånt om dig, sen börjar folk ringa dig mitt i natten flera gånger i flera veckor / månader. Skulle du inte bli lite sur? Jag skulle bytt nummer? Kan inte vara så svårt att få reda på det ändå. Kolla upp adressen och kolla nya numret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Det är därför man har möjlighet till dolt nr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.