OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Ska börja lite med rs det var förlängesen, vart ligger land of snow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 X-mas eventet då eller? Finns olika ställen du kan slippa in dit, tror det var i Draynor , Varrock och Falador. Kolla ba på World Map efter en event icon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag har hittat en framför falador. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Min kompis sa att det fanns en nära wilderness också, dock har jag inte bekräftat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Finns bara "portaler" till Land of Snow i Draynor, Varrock och Falador. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg