PH123 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Hej jag har läst om Zygors guide och undrar: blir man bannad? är det ett addon? är det värt att ladda ner? tack för snabba svar=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Är det en guide eller ett program? Är det en guide som man läser så kan man nog inte bl det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 vet inte, men jag tror det är ett program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Det är ett addon/guide som man lägger in och har som ett vanlligt addon. Och nej jag tror knappast att man kan bli bannad för att man har den eftersom det bara är riktlinjer om hur och i vilken ordning man ska göra quester. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Zygor's guide är en leveling guide till WoW. Nej du blir inte bannad om du köper addonet eller laddar ned från någon som köpt det. Den visar bara var du ska gå och vilka quests du ska ta och även hur du utför dom. Jag har använt mig av det men tycker inte om det eftersom när jag dingat 40 så var jag på guidens level 36-37 guider och den visade att jag skulle ta massa low level Q's osv. Om du absolut inte kan levla själv så borde du nog köra med Zygor, annars så är det nog lättare själv eller köra med någon annan guide. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Jag rekommenderar att levla utan en guide, det är så pass enkelt att levla med wow's nya inbyggda questsystem kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 okej, tack för hjälpen=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg