laynus Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Hej jag har problem med mitt Simcity Societies för de kraschar varje gång jag ska starta det. Jag kör xp och i loggarna står det att de är .net error? Någon som vet hur man löser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) kanske något med grafikkortet? har det gått att köra felfritt förut? ( jag räknar inte lagg vid lögligt stora städer som ett fel) Redigerat 29 December 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 kanske något med grafikkortet? har det gått att köra felfritt förut? ( jag räknar inte lagg vid lögligt stora städer som ett fel) funkade på min förra dator bara med massa laggmen har aldrig fått igång det på denna dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.