NeedforSpeed Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 tjena, jag kan inte gå in på internet på mitt ps3. Har testat med både trådlöst och med sladd och ingen av dem funkar, när jag kopplar in internet sladden i ps3:t och testar anslutningen så står det för det första: IP adress: Misslyckad, sen så står de också: ->LAddningen överskrider tidsgränsen<- (det står inte EXAKT så men liknande). Har ni kanske samma problem eller har haft samma problem?? detta påverkar att jag inte kan spel online villket är jätte tråkigt. Tacksam för svar :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Vart kopplar du in ethernet-kabeln? Modemet, routern eller datorn? Beskriv gärna vad det blir för fel när du ska försöka ansluta trådlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Prova att starta om ditt modem/din router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 har samma problem att jag inte kan anluta trådlöst men jag kan ansluta med sladd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 men ja kan inte ansluta med sladd, så fixade Ip:adressen, och när ja går in på ''test av anslutning'' så står det Ipadress: Lyckats Anslutning: Misslyckats det står att de är något DNS fel... vad kan de vara för problem?? va ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 men ja kan inte ansluta med sladd, så fixade Ip:adressen, och när ja går in på ''test av anslutning'' så står det Ipadress: Lyckats Anslutning: Misslyckats det står att de är något DNS fel... vad kan de vara för problem?? va ska ja göra? Sladden kan sitta i fel "lucka" o routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 men ja kan inte ansluta med sladd, så fixade Ip:adressen, och när ja går in på ''test av anslutning'' så står det Ipadress: Lyckats Anslutning: Misslyckats det står att de är något DNS fel... vad kan de vara för problem?? va ska ja göra? Sladden kan sitta i fel "lucka" o routern. Nej, har kollat och allt sitter som det ska :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Har du tillgång till att gå in i inställningarna i routern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ingen aning, vet isåfall inte hur man gör :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ingen aning, vet isåfall inte hur man gör :PDå är du körd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 11 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 jaa :P men åhhhh de suger att köra campaign (stavning?) på cod -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 men ja kan inte ansluta med sladd, så fixade Ip:adressen, och när ja går in på ''test av anslutning'' så står det Ipadress: Lyckats Anslutning: Misslyckats det står att de är något DNS fel... vad kan de vara för problem?? va ska ja göra? DNS: Det kan vara att du har kopplat allt fel, eller så krånglar din internetleverantör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.