OpeningTitles Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Hur tar man bort sin skull efter ha pvp:At? har haft den i en dag. alltså en dag till pvp (räknas inte) och en dag (alltså idag) Hur tar man bort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Den brukar gå bort av sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 (redigerat) Jag vet, men det var första gången den är kvar länge för mig. EDIT: Den är borta nu. Redigerat 30 December 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Försvinner efter 10-15 minuter efter att du har lämnat en pvp-world. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jag har varit inne på en vanlig world förut efter ha pvp:at tog ungefär en dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag har varit inne på en vanlig world förut efter ha pvp:at tog ungefär en dag.Det kanske var en bugg, för att den skall försvinna efter 5-10 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är 30minuter.. Och det vet jag efter att jag är en väldigt experienced Pker. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Lol, dog just nu. 191k. råka köpa raw. Redigerat 3 Januari 2010 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Lol, dog just nu. 191k. råka köpa raw. awww :( Inte kul att dö, men 191k är ju typ ingenting. Gå och Hunta/Döda green dragons så får du pengarna på nolltid! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 aja har iaf 1,1 m kvar sen kan jag bara hugga yew och skaffa mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg