BlueUmbreon Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Ja jag har två deoxys jag vill bli av med via wifi. vill ni ha en så skriv din tränares namn pokemon och lvl så kommer jag välja två. Kom ihåg detta kommer ske via wifi så ni måste vara anslutna. Jag menar tre en 51 en 52 och en 54 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Är dem äkta eller från AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) vad vill du ha för pokemon för en? Jag kan erbjuda flera st: lv 100. Redigerat 31 December 2009 av pixel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 två är äkta en är från AR Vilka lvl 100 har du???? om ni undrar varför jag skriver lite tidigt så är jag i thailand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 jag har en Blaziken, en Alakazam, en Heracross, en Armaldo, en Pichu, en Rhydon, en Sceptile, en Aggron och en Flygon. Du kan få tre st för två deoxys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 jag har en Blaziken, en Alakazam, en Heracross, en Armaldo, en Pichu, en Rhydon, en Sceptile, en Aggron och en Flygon. Du kan få tre st för två deoxys. Jag vill bara ha en mot varje det ska vara rättvist. Blaziken mot 54 och flygon mot lvl 52 ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Du kan få både en Blaziken och Flygon av mig som är garanterat starkare, för bara en Deoxys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Du kan få både en Blaziken och Flygon av mig som är garanterat starkare, för bara en Deoxys. Ok. När kan du byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 är du inte intresserad av nån annan? Jag kan byta tre för en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Du kan PM:a mig om en tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jaag är liksom inte iteresserad av flygon längre. fångade en vibrava men skulle gärna vilja ha en armaldo mot en deoxys :D Jag har bara ett problem. Har inte sett blaziken och armaldo så jag kan inte skriva att jag vill ha dem :( och när ag försöker byta mina deoxysar står det alltid this pokemon can't be offered for trade. Varför?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Du behöver ju inte byta via Gts det går göra bytet via wi-fi club. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg