cubone Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jaag är liksom inte iteresserad av flygon längre. fångade en vibrava men skulle gärna vilja ha en armaldo mot en deoxys :D Jag har bara ett problem. Har inte sett blaziken och armaldo så jag kan inte skriva att jag vill ha dem :( och när ag försöker byta mina deoxysar står det alltid this pokemon can't be offered for trade. Varför?? om det står så, så kan det vara så att dom e speciella (för mer info koilla serebii.net) och om dom e den speciella typen kan dom inte "bli hittade" på gts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 OK. Men jag kan inte byta längre min störande brorsa startade om mitt pearl :´( Jag är i första gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Men se till att komma tillbaka hem så bjuder jag på en flygon eller blaziken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 !jag har fixat en ny men bara en ny deoxys. Lvl 50+ 2 jag har wireless här i thailand 3 Jag vill ha en lvl 1 normal Zangoose 4 jag kan byta nästan när som. Bara ni är online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag kan skaffa fram en idag, vill du ha den i ägg eller kläckt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Går det med en Ho-oh? DD: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Går det med en Ho-oh? DD: Nä har redan en apansk lvl 100. Bytte den mot en charameleon på lvl 20 XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Går det med en Ho-oh? DD: Nä har redan en apansk lvl 100. Bytte den mot en charameleon på lvl 20 XD Lugia? DD: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Kan någon fixa en i ägg blir ag asglad XD Vill träna den från Absoluta grunden. Går det med en Ho-oh? DD: Nä har redan en apansk lvl 100. Bytte den mot en charameleon på lvl 20 XD Lugia? DD: Nä har en egen superstark på lvl 75 XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Kan någon fixa en i ägg blir ag asglad XD Vill träna den från Absoluta grunden. Går det med en Ho-oh? DD: Nä har redan en apansk lvl 100. Bytte den mot en charameleon på lvl 20 XD Lugia? DD: Nä har en egen superstark på lvl 75 XD Vad i ägg??Om du menar Zangoose har jag fixat en som är i ägg till dig ^^ Redigerat 10 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Går det med en Ho-oh? DD: Nä har redan en apansk lvl 100. Bytte den mot en charameleon på lvl 20 XD Lugia? DD: Nä har en egen superstark på lvl 75 XD Vad i ägg??Om du menar Zangoose har jag fixat en som är i ägg till dig ^^ Tack vill du byta nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Yep, går bra loggar in på Wi-Fi nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg