Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ta turnoff på voice chat oke? Nu strider vi, men ta turn off på voice chat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Tack för ägget :) Fet gallade Ska bara fixa teamet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Tack, vi kör Double battle va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Ja gärna en double Hur gör man turn off voice chat??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 tryck på X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 E dina legalt tränade?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jaa, e dina? Men du hade ju Lugia och Ho-Oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jaa, e dina? Men du hade ju Lugia och Ho-Oh Ja de är illegalt fångade och legalt trändade. (till alla som läser detta ämnet.) förresten ska jag starta en pokemon auktion med sällsynta /legendariska pokemons. Alla är välkomna. Jag har ingen deoxys kvar. vill ni ha en sällsynt så kolla min auktion:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg