Där har ni min nyskapade hemsida blev klar med den igår :P kom gjärna med tips som kan göra den snyggare ;)
Där har ni min nyskapade hemsida blev klar med den igår :P kom gjärna med tips som kan göra den snyggare ;)
10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.
↗ till inläggetvad menar du??? :huh:10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.
"Site under Review".
↗ till inlägget10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.
Och sen 2/10 för designen. Använd ljusare färger på sidan, helst ljud bakgrund med svart/mörk text.
↗ till inläggetLjusare färger? xD Helst ljus bakgrund med mörk text? xD↗ till inlägget10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.
Och sen 2/10 för designen. Använd ljusare färger på sidan, helst ljud bakgrund med svart/mörk text.
Jag gillar faktiskt den randiga bakgrunden =) Det är bekvämt för ögat. I övrigt påminner sidan mig om Homer's hemsida i The Simpsons - Avsnittet med "Mr.X". Du är iaf på väg någonstans E4L (y)
Webservern:
www.000webhost.com
Tillåt mig att skratta! Min hund kan göra bättre. =)
↗ till inläggetTillåt mig att skratta! Min hund kan göra bättre. =)
Det var en skicklig hund :)
Nej, men bygg upp sidan i olika sektioner istället. En topp, en mitt och en botten, istället för att ha texten direkt på 'bakgrunden'.
Varför börjar alla ord med stor bokstav?
↗ till inläggetVarför börjar alla ord med stor bokstav?
Det Värsta Är att Vissa ord börjar Med stor, och Vissa Med Liten bokstav.
* Lär dig stava!
* Lär dig göra en design!
* Kom på en riktig inriktning för sidan!
There's the key to success, I guess your too short to reach it.
1/10
Inge snygg design. Obs ta det inte personligt
//ZeRoZ
Satan vad irriterande att allting Börjar På Stor och sen Liten bokstav
Dålig bakgrund och design
↗ till inlägget
nah 2/10
vad tycker ni om min då Pontaxxr.-tk utan -
Använd inte Microsoft Office Word :)
Ja de du kan förbättra är att de inte är randig bakgrund. Kanske fixa så du gör en box till texten?
Lär dig det engelska språket innan du skapar en engelsk hemsida, sedan är hemsidan bara en stor röra, jobbig att navigera runt på . Stor del p.g.a. den svarta bakgrunden. Ger den 0 / 10.
Du gjorde min dag, tack!
Som sagt. Den suger ganska hårt ^_^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in