halopro96 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig! Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 31 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig! Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :( måste man installera nått elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Du har troligen en surroundinställning på. Kanske du har creative som ljudkort? Issåfall får du byta på dess inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Ah, detta går att åtgärda snabbt, berätta först vilket program du använder när du spelar upp filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ah, detta går att åtgärda snabbt, berätta först vilket program du använder när du spelar upp filmen.windows media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig! Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :( måste man installera nått elr? nej jag installerade inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ah, detta går att åtgärda snabbt, berätta först vilket program du använder när du spelar upp filmen.windows media player Nej, du skall inte använda windows media player till att se filmer.Ladda ner "VLC media player", gratis och enligt mig det bästa programmet att se filmer på. :) http://www.videolan.org/mirror-geo.php?fil...1.0.3-win32.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.