Hoppa till innehåll

Headsetet Funkar Inte...


halopro96
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig!

 

Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig!

 

Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :(

 

måste man installera nått elr?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig!

 

 

Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :(

 

måste man installera nått elr?

 

nej jag installerade inget :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, detta går att åtgärda snabbt, berätta först vilket program du använder när du spelar upp filmen.

windows media player

 

Nej, du skall inte använda windows media player till att se filmer.

Ladda ner "VLC media player", gratis och enligt mig det bästa programmet att se filmer på. :)

 

http://www.videolan.org/mirror-geo.php?fil...1.0.3-win32.exe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...