mussetusse Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Hej! På youtube har jag sett konstgjorda filmer som "vanliga" människor har gjort där dem säger olika besvärjelser från harry potter filmerna och så blir det så. Sen såg jag på en annan film att man behövde ett speciellt program för att kunne göra sådana filmer, där man själv gör så. Skulle nån kunna ge mig tips om ni vet programvaror som man kan ladda ned? Hoppas ni förstod! Förklarade kanske lite dåligt :unsure: :thanks: Tacksam för svar! :D Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) jag kan hjälpa dig men försök förklara vad du menar så kan fixa grejorna åt dig :) Redigerat 4 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Kan du länka en av filmerna från youtube? Citera
TiredRacoon Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 "Ja såg en film på jutube där dom sa besverjelsena från harry potter o så bidde de så" http://www.wondertouch.com/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.