halopro96 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 när jag ska köra multiplayer så står det iw3mp har slutat att fungera. varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Uppdatera dina drivrutiner, om det inte hjälper så testa att installera om spelet. Vilket ljudkort &operativsystem har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Uppdatera dina drivrutiner, om det inte hjälper så testa att installera om spelet. Vilket ljudkort &operativsystem har du? hur uppdaterar man sina drivrutiner?? jag har windows vista home premium och ljudkortet vet jag inte hur man kollar Uppdatera dina drivrutiner, om det inte hjälper så testa att installera om spelet. Vilket ljudkort &operativsystem har du? hur uppdaterar man sina drivrutiner?? jag har windows vista home premium och ljudkortet vet jag inte hur man kollar jag aktiverade det inbyggda ljhudkortet så nu funkar det , men jag har ett nytt problem. jag blir kickad hela tiden av punkbuster, varför?? jag kan inte köra en hel match utan att bli kickad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vad får du för felmeddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vad får du för felmeddelande?det står olika grejer hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vad får du för felmeddelande?det står olika grejer hela tiden Kan du ge oss en Printscreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 ja ge oss en printscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 vet inte hur man gör :( men det s¨tår service communicatoin failed och sen nånting med initizaing eller nått ssånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 vet inte hur man gör :( men det s¨tår service communicatoin failed och sen nånting med initizaing eller nått ssånt Print Scrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Haha, ursäkta, men har du försökt starta spelet med ett fusk, dvs wallhack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det är en bugg med punkbuster. Man ska uppdatera det manuellt om jag inte har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.