Torcida Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Testa att koppla in andra saker i USB uttagen, som exempelvis USB minnen, headset osv. Om inte dem fungerar då är det dina USB uttag som är trasiga. Har för mig att sånt är rätt svårt att byta på PS3, då dem sitter fast direkt på moderkortet. Det man får göra då är att byta hela moderkortet vilket går på ~3000:-. Det är iallafall så med HDMI uttaget, har för mig att det var rätt likt gällande USB uttagen. så jag kan bara testa med typ min laddare eller buzz kontrollerna Testa med dem. Ifall dem inte fungerar är det fel på dina USB uttag. Ifall dem fungerar är del fel på ditt Rockband, det skulle vara det bästa. det är ju inte fel på mitt rockband för att det funkar hemma hos min kusiner så det kan va USB uttagen jag ringde in till GameStop där jag köpte mitt ps3 och dom sa att det behövs en uppdatering så jag ska testa det nu Citera
Torcida Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2010 det funkar nu tråden kan låsas behövdes bara en uppdatering Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.