Yamio Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Hej x3 Jag råkade dö (i ett monster hus) och jag har kommit rätt så långt i den grottan (och så har jag med mej mina bästa saker och vill ej förlora dem) så jag behöver lite hjälp x3 Är är mitt "Friend rescue password" PS det finns inga mellanrum men jag skriver det så det blir lättare för er. HC#58T 7N8XFM FQM1FP 9+4&8& T70M+% @2FHM% 7=HXCJ 5S#-5& S20&5C Tack på förhand x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Är det verkligen ingen som kan hjälpa? xP Har väntat i fyra dagar nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 jag kanske kan hjälpa dig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 jag kanske kan hjälpa dig. :) Tack OwQ Jag har väntat i evigheter :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Ledsen för att det tog så långt tid men här är lössenordet till A-OK mailet: N9#KJM S@Y463 =60W=& Q2@&65 QNKC5= F4MY&J 248#Y0 1N922C -00#7R Det understrukna är den gula zonen när man skriver wonder mail. Det här "mailet" innehåler en ESCAPE ORB som du kan använda i dungeons om du inte vill förlora alla föremål ;) , escape orb har faktist hjälpt mig många gånger :D . Jag tycker också att du bör använda REVIVER SEED ;) . Jag hoppas du skickar en "THANK-YOU mail" :thanks: . Redigerat 5 Januari 2010 av Rotom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Ledsen för att det tog så långt tid men här är lössenordet till A-OK mailet: N9#KJM S@Y463 =60W=& Q2@&65 QNKC5= F4MY&J 248#Y0 1N922C -00#7R Det understrukna är den gula zonen när man skriver wonder mail. Det här "mailet" innehåler en ESCAPE ORB som du kan använda i dungeons om du inte vill förlora alla föremål ;) , escape orb har faktist hjälpt mig många gånger :D . Jag tycker också att du bör använda REVIVER SEED ;) . Jag hoppas du skickar en "THANK-YOU mail" :thanks: . Skickade ett Thank U mail x3 Tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 måste man ha wi-fi för dettta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg