OpeningTitles Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Hej, kan man köpa wallie card här i svergie för att köpa member? Har hört att det finns i 7eleven och Pressbyrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Ja, det kan man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Ok, Men inte på alla 7eleven. Testade en nära mig, dem hade inte wallie card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Ok, Men inte på alla 7eleven. Testade en nära mig, dem hade inte wallie card.Alla 7eleven butiker i Sverige säljer inte wallie-card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vet ni några 7eleven som säljer wallie card? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det beror ju på var i sverige du bor? Obs: Jag frågar inte VAR du bor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det måste finnas en enda 7eleven/Pressbyrån som säljer wallie card nånstans i landskapet jag bor i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg