Trololololol Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 Har du någon Voddler invite? Hur fixade du det? Kan du hjälpa mig fixa det? PS. Kan betala i FM Citera
najzzz Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2010 köp ett på tradera de gjorde jag! Citera
CRAAZY Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Jag fick ett voddler invite av min mamma... Vi har bredbandsbolaget och då fick man 5 invites.. :D Citera
Trololololol Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 ok, har ni nån invite kvar? (Anmäl inte detta inlägg, tack) Citera
swagzter Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Skrivet 3 Januari 2010 Ja, båda två kan logga in samtidigt, men så fort den ena sätter på en film, disconnect'as den andre. Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Vad är Voddler För Nåt?? Citera
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Vad är Voddler För Nåt??Det är som spotify fast dom som har Voddler kan lagligt streama filmer och tv program från internet. Citera
CRAAZY Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 ok, har ni nån invite kvar? (Anmäl inte detta inlägg, tack) Jag har ingen invite kvar... Citera
najzzz Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Ja, båda två kan logga in samtidigt, men så fort den ena sätter på en film, disconnect'as den andre.okej tack :) Citera
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Vad är Voddler För Nåt??Det är som spotify fast dom som har Voddler kan lagligt streama filmer och tv program från internet. aha tack :) Citera
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Skrivet 4 Januari 2010 Vad är Voddler För Nåt??Det är som spotify fast dom som har Voddler kan lagligt streama filmer och tv program från internet. aha tack :) Lugnt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.