Nissebils Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tja alla wc3 lirare! visst är det skönt att vara överlägsen på en TD och få massa kills, skadeglädje när man bränner ner någons läger i en match och att pusta ut efter en jämn strid i Angle Arena! har kan alla vi wc3 nördar diskutera lite av varge ! typ favorit hero eller nått sånt kul! :lol: alla fall mina favorit game på BNet är Angle Arena, Hlw och typ alla TD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 "Angle Arena"? För övrigt gillar jag att spela Angel Arena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 ok det är coolt ja och en kille körde AA i typ 1 och en halv timme tog typ lvl 25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Line tower wars 4 life xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Line tower wars 4 life xd det körde ja förut men blev uttråkad av det börade ett nytt liv och började spela mer än bara td's :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 ok det är coolt ja och en kille körde AA i typ 1 och en halv timme tog typ lvl 25 ? Spelade i 3 timmar en gång, kom till level 500. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 ok det är coolt ja och en kille körde AA i typ 1 och en halv timme tog typ lvl 25 ? Spelade i 3 timmar en gång, kom till level 500. det är najs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 "Angle Arena" lol Har inte spelat Warcraft 3 på ett tag, men när jag väl gjorde det körde jag Angel Arena DBZ Tribute Metastasis Parasite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Wc3... Det är fortfarande populärt efter alla dessa år xD. Jag spelar för det mesta HLW när jag kör typ ett av de enda roliga. HLWL är bäst! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Föredrar det klassiska RTS läget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Angel Arena och dota :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Footman Frenzy brukade jag spela har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg