cubone Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 jag skulle gjärna vilja ha en om nån har så om ni har plz skicka en. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Det är ingen mening att du ens försöker för du kommer ändå inte få någon invite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Kolla om ni har eller om en kompis har bredbandsbolaget som bredbands leverantör. Det har vi och fick 5 invites :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 jag skulle gjärna vilja ha en om nån har så om ni har plz skicka en. :) byter gärna mot spelarenan eller spotify premium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Voddler är värdelöst i dagsläget. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Voddler är värdelöst i dagsläget. Tro mig. Ne voddler äger men det kan bli bättre men absolut inget fel på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Voddler är värdelöst i dagsläget. Tro mig. men absolut inget fel på det :P Nu måste du skoja, voddler är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Voddler är värdelöst i dagsläget. Tro mig. men absolut inget fel på det :P Nu måste du skoja, voddler är sämst hahaha voddler är bäst :P bara ni som inte har fattat det än :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Voddler är värdelöst i dagsläget. Tro mig. men absolut inget fel på det :P Nu måste du skoja, voddler är sämst hahaha voddler är bäst :P bara ni som inte har fattat det än :P Eller bara du som försöker lura folk att det är bra för att få spotify premium, hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Voddler är värdelöst i dagsläget. Tro mig. men absolut inget fel på det :P Nu måste du skoja, voddler är sämst hahaha voddler är bäst :P bara ni som inte har fattat det än :P Jo verkligen bäst... Buggig mjukvara som inte ens fungerar för många, inte en enda film som är värd att se (i stort sett), dålig interface och långa jobbiga trailers som du måste se på en gång till ifall voddler skulle krasha mitt i filmen (som faktiskt händer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.